משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

נובמבר 16, 2022 4 דקות לקרוא

באמצעות שני פריטים, פשוטים כביכול, מראה ומדפים, ניתן לשדרג את הבית ולייצר מראה מהודק, כזה שמביא איתו אמירה על יושבי הבית, הסגנון שלהם ואורח חייהם. כשאנחנו מתבוננים במגזינים של אופנה או בכתבות עיצוב, לעולם לא נראה את הקירות חשופים. הקירות הינם פריטים שיש להתייחס אליהם בשעה שאנחנו באים לייצר חלל אחד, ומעבר לתמונות או שימוש בטפטים, שני הפריטים הללו, מראות ומדפים, שהם שימושיים בכל בית ובית, יכולים להוסיף עבורנו את אותם אלמנטים שיהפכו את החלל מעוד בית – לבית מעוצב.

למלא את הקיר

קירות הבית הם שטח שאסור לנו להתעלם ממנו, בעיקר כאשר מדובר בעיצוב. אמנם פעמים רבות אנחנו שוכחים שהם שם, אך על ידי עיצובם נוכל לייצר בדיוק את המראה המיוחד לבית שלנו. בעוד טפטים או יצירות אמנות עלולים להיות יקרים ולדרוש מאיתנו עבודה, כמו גם צביעה של הקיר, הרי שבאמצעות בחירת שני פריטים פשוטים כביכול, מראה ומדף, אנחנו יכולים באופן מידי לייצר הבדל משמעותי. אם יש משהו חשוב שכדאי לדעת על עיצוב הוא שיש לקחת בחשבון כל מקום בחלל, וככזה, גם הקיר. אין לשכוח אותו כשאנחנו אנחנו באים לעצב את הבית ולא צריך להסתפק רק בתמונות על מנת לייצר אווירה.

כוחה של המראה

המראה אינה רק מאפשרת לנו להביט בפנינו, אלא גם משמשת כפריט דקורציה שהינו חובה בכל בית. בכוחן של מראות להאיר את החלל באמצעות החזרת קרני השמש, כך שהיא נהדרת במקומות חשוכים יחסית, כמו מבואת הכניסה או בפינת המסדרון. מעבר לכך, המראה בהחלט מאפשרת לנו לייצר אמירה בחלל, ממש כמו שאנחנו עושים באמצעות פריטי אמנות. ניתן למצוא מגוון רחב של מראות אשר יתאימו לכל סגנון או אווירה אותה אתם מחפשים לייצר, בין אם מראה בעלת מסגרת דקה שתתאים לעיצוב נקי ומודרני ועד למראות עם מסגרות מאסיביות בצבעי זהב או כסף שילכו נהדר במראה עם סגנון וינטג'. אם אתם חובבי הבוהו-שיק, תוכלו לבחור מראה בעלת מסגרת עץ או קש על מנת להדגיש את אווירה הטבע.

איך לשלב את המראה בחלל?

  • בחרו אזור בבית אותו אתם רוצים להדגיש לצורך התארגנות אחרונה לפני היציאה החוצה. זה יכול להיות במסדרון או בכניסה / יציאה של הבית. את המראה תוכלו להציב מעל קונסולה או מעל שידרה על מנת לייצר לכם פינה נוחה וזמינה.
  • את תפחדו ממראות בפינת האוכל, הן יכולות להוסיף אווירה ולספק אור מיוחד בעת ארוחת ערב משפחתית, ארוחת חג או ארוחה זוגית ורומנטית. יש ביכולתה של המראה להגדיל את החלל ולתחום את החלל בהתאם.
  • חושבים על מראה בסלון? נסו למצוא פינה המוקדשת אל פריטי נוי ועיצוב, או פינת טבע בה תוכלו להציב עציצים קטנים סביב המראה בכדי לייצר אזור מיוחד בחלל.
  • מראה בחדר השינה מומלץ לתלות באזור ההתארגנות ליד ארון הבגדים. טיפ מאיתנו: אל תציבו מראה מעל המיטה או מול המיטה, מאחר וברגעים בהם אתם מחפשים שקט המראה דווקא במקרה זה עשויה להפריע.

מדפים שתופסים את העין

אם אתם מחפשים אחר דרך להעשיר ולעצב את הקירות אין כמו מדפי ספרים שיספרו את הסיפור האישי שלכם. על גבי המדפים ניתן להניח כמובן את הספרים שלכם, כמו גם פריטי נוי מיוחדים, מזכרות, זיכרונות ואף נרות. מדפים מלאים בספרים יוצרים נקודת משיכה בחלל, בין אם בחרתם להתקין מדפים באמצעות נגר בהזמנה אישית ובין אם בחרתם לתלות מדפים עצמאיים. מדפי הספרים הם מזמן לא נחלתם היחידה של חדרי העבודה ובהחלט ניתן להציב אותם בכל נקודה בבית, הם נהדרים לאחסון של חפצים מצד אחד ומספקים לנו מקור השראה ועיצוב מהצד השני. זהו פתרון אחסון מצוין לדירות קטנות ויצירת חמימות בדירות גדולות. את בחירת המדפים ניתן לעשות בהתאם הסגנון האישי שלכם, אך מאחר ואנחנו לרוב נמלא את המדפים בחפצים מוטב לבחור בכאלה שדווקא נעלמים בתוך הקיר מבחינת הצבע או המרקם.

איך לשלב מדפים בחלל?

  • בחרו קיר מרכזי בבית בו הייתם רוצים להציב את הפריטים המיוחדים שלכם. זה יכול להיות בסלון, בפינת האוכל או במסדרון. דאגו כמובן שיהיה לכם מספיק מרווח מעבר במידה ומדובר במדפים המגיעים עד לרצפה.
  • מדדו את גודלו של הקיר על מנת לבחור את המדפים המתאימים ביותר. חשבו על כמות הדברים שאתם רוצים לאחסן בכדי למצוא את הסוג המותאם ביותר. קחו בחשבון גם את משקל החפצים והעומס.
  • מדפים ניתן להטמיע בכל אזור בבית, בין אם בסלון או בחדר הילדים, אך ניתן גם באזורים שבוודאי פחות חשבתם עליהם כמתאימים, כמו המטבח או חדר השינה. מעבר ליכולת של המדף לשמש כמקום אחסון לספרים או חפצים, ניתן להניח גם פרחים או עציצים על מנת לייצר ייחודיות.

מראה ומדף ביחידה אחת

בשנים האחרונות אנחנו עדים לטרנד חדש והוא השילוב בין מראה לבין מדף. זהו פריט נוי שמתאים במיוחד למבואת הכניסה של הבית או לפינה בחדר השינה, ולמעשה מאפשר לנו לחסוך מקום רצפה לצורך שידת איפור, לדוגמא, או למפתחות ופריטים קטנים שאנחנו תמיד מניחים בכניסה אל הבית. ניתן למצוא מראות בשילוב עם מדפים במגוון רחב של צורות ועיצובים, החל ממראה עגולה ועד למלבנית, מראה ארוכה או קטנה, מדף אחד או שלושה מדפים קטנים. את הפריט הייחודי הזה נתלה על הקיר ונוכל לייצר סביבה אווירה ייחודית באמצעות תוספת של צמח ירוק. בחדר השינה המראה והמדף יוכל לשמש אותנו למוצרי איפור או לתכשיטים.

השקעה חכמה בפריט עיצוב זמין

כאשר מדובר על עיצוב של חלל הבית אנחנו יכולים למצוא חפצים בטווח רחב של מחירים, אך חשוב לדעת כי ניתן להגיע לאותן התוצאות כמעט מבלי להשקיע עשרות אלפי שקלים. שימוש מושכל במוצרים זמינים, תוך שילוב של אלמנטים טבעיים וקצת יציאה מהקופסא, יאפשרו לנו לייצר חלל מיוחד. השימוש במראות ומדפים על מנת לתחם ולהגדיר את החלל, לייחד אותו וליצור את האווירה אותה אנחנו מחפשים, הינו קל, נוח וזמין במיוחד. ניתן למצוא מראות גדולות או קטנות, בעלות גימורים פשוטים או מיוחדים, ובהתאמה גם מדפים. מדובר בשני פריטים שלעד יהיו שימושיים עבורכם ותוכלו לשחק עם החלל על ידי הצבתם מחדש או סידור מחודש של המדפים.

כאשר אנחנו ניגשים לעצב את החלל, יש לקחת בחשבון גם את הקירות. הקירות הם קאנבס ריק שרק מחכה שנמלא ונדגיש אותם על מנת לייצר בבית שלנו אווירה. בשלב הגימור של עיצוב הבית התייחסו לקירות, שימו לב למיקום שלהם בחלל מבחינת הגדרות החדר, חשבו מה מתאים להם ואיזה שימוש יש להם. הציבו מראות עגולות או מרובעות, גדולות או קטנות, לצד תמונות, פריטי נוי ואווירה. שלבו מדפים בחדרים של הבית שישמשו גם באמצעי אחסון נוסף וגם כמקום בו אתם יכולים להציג את פריטי הנוי, המזכרות והחפצים הקטנים הנחוצים לכם. על ידי מחשבה, בחירה נכונה של פריטים וסידורם בחלל, תוכלו להביא לידי ביטוי את האופי האישי שלכם ואת הסגנון המועדף שלכם.