משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

פברואר 26, 2023 4 דקות לקרוא

 

הורים רבים יודעים לומר: עיצוב חדר הילדים זה אתגר מורכב מאוד. זה נכון שמי שעוסק בתחום העיצוב יוכל הרבה פעמים להתמודד עם האתגר הזה יותר בקלות, אך בפועל, עבור רבים מאיתנו זה עלול להיות קשה. איך מעצבים את החדר בצורה שתהיה גם יפה, גם חמימה וגם כמה שיותר שימושית? ואיך אפשר להימנע מאותו בלגאן שבעתיד יוביל לכל כך הרבה ויכוחים עם הילדים? אם גם אתם, כהורים, מוטרדים מכל השאלות האלה, תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד. עיצוב חדרי ילדים זה עניין מורכב ולכן אחד מהטיפים חשובים ביותר שנוכל לתת לכם בנושא, זה לקחת את הזמן. לא כדאי לעצב את חדר הילדים בחיפזון, אלא רצוי לחשוב על כל הפרטים כדי להצליח ליצור חלל שבאמת יהיה נעים עבורם.

עושים מיון ומוצאים פתרונות אחסון

עוד לפני שנדבר על אלמנטים שונים שכדאי יהיה לקנות לעיצוב חדר הילדים, כמו למשל, כריות מסוגים שונים, צריך לדבר על החפצים שכבר יש בחדר הזה. סביר להניח שגם במקרה שלכם, חדר הילדים עמוס בהרבה יותר מידי צעצועים. אנחנו מקבלים אותם לאורך השנים כמתנות עבור חגים וימי הולדת, ומהר מאוד אנחנו מוצאים את עצמנו עמוסים. חשוב להבין: כאשר החדר עמוס בצעצועים, לא קל לראות מה באמת יש בו. זה מוביל למצב שבו הכול נראה כבלגאן אחד גדול ולכן שום דבר לא מנוצל כמו שצריך. כדי להימנע מכך רצוי מאוד לעשות מיון: איזה צעצועים עדיין רלוונטיים וממה אפשר להיפרד? בנוסף, מדהים לראות עד כמה מספר קופסאות אחסון יכולות לעשות את השינוי ולסייע לנו ליצור חלל נקי ומאורגן יותר.

שלבו כריות מסוגים שונים בעיצוב החדר

אם יש משהו שרוב הילדים אוהבים, זה מגע עם דברים רכים. יש ילדים שאוהבים חיות רכות, דובים מסוגים שונים ובעיקר – כריות. חשוב שתבינו: בין אם תיקנו כריות גב מיטה ובין אם תקנו כריות נוי יפות לחדר הילדים, לא יהיה לזה גבול. כלומר, המיטה של הילדים שלכם יכולה להיות עמוסה בשלל כריות וזה אף פעם לא יהיה יותר מידי. בנוסף, כדאי לשלב מספר כריות בעיצוב חדר הילדים אפילו על השטיח והרצפה. אם תחשבו על זה, אתם תראו שהרי חלק גדול מהפעילות בחדר הילדים מתרחשת על הרצפה. הם יושבים על הרצפה ומשחקים שם, כך שברור מדוע, אם תשלבו כריות אפילו על הרצפה, זה יוסיף לעיצוב החדר וגם יהיה נוח לשימוש.

מהם היתרונות של שילוב כריות בחדר הילדים?

זה לא במקרה שהיום אנשים רבים שחושבים על עיצוב חדרי ילדים עושים שימוש גם בכריות שונות. יש לכך יתרונות רבים, כמו לדוגמא, העובדה שאפשר להחליף את הכריות בקלות. כריות, בין אם מדובר על כריות נוי, על כריות מודפסות או על כל סוג אחר של כריות, זה מסוג אותם האלמנטים שלא עולים הרבה. לכן לא תהיה לכם שום בעיה לקנות פעמיים – שלוש בשנה כריות חדשות ובכך ליצור גיוון ועניין בעיצוב החדר. בנוסף לכך, הן לא גדולות ולא קשה להזיז אותן ממקום למקום. זה אומר שתוכלו, בכל פעם מחדש, להניח את הכריות במקום אחר בחדר. זה עוד יתרון שתורם מבחינת הגמישות בעיצוב, ואין ספק שזה חשוב, במיוחד כאשר מדברים על עיצוב חדרי ילדים. אומנם קשה לדמיין זאת כשהילדים קטנים, אך הם יגדלו, וזה יקרה מהר מכפי שאתם חושבים. לכן, אם יהיו בחדר שלהם אלמנטים שונים של עיצוב, כמו כריות, שאפשר להחליף בלי להשקיע יותר מידי, מובן שזה כדאי. מעבר לכל היתרונות שצוינו, אין ספק ששילוב של כריות בחדרי ילדים זו בחירה נכונה גם מבחינת הניקיון. אין משהו שקל יותר לנקות, כי אפשר להוריד את הכיסוי של הכריות ופשוט לשים אותו במכונת הכביסה. לכן גם במובן הזה מדובר על אלמנט עיצובי מומלץ שמשתלב בכל מקום.

איך לבחור את הכריות הנוחות לחדר הילדים שלכם?

בבואנו לדבר על עיצוב חדרי ילדים ועל שילוב של כריות בחדרים כאלה, אנחנו רואים שהשמיים הם הגבול. יש מגוון אדיר של אפשרויות, ולכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך בוחרים? ראשית, אם יש למשל תחום שבו הילד שלכם מתעניין, בין אם זה ספורט, חיות או כל דבר אחר, תוכלו למצוא כמובן כריות מודפסות שעוסקות באותו תחום. מעבר לכך שכדאי יהיה לבחור כריות מודפסות שקשורות לתחומי העניין של הילדים, יש עוד כמה נתונים שצריך לקחת בחשבון. למשל, האם אתם מעדיפים לקנות כריות נוי כמה שיותר גדולות או קטנות? והאם אתם רוצים את הכריות המודפסות בצבעים מיוחדים? ממש כפי שתעשו לגבי עיצוב של חלקים אחרים בבית, גם כאן כדאי לבחור צבעים שמשתלבים יפה אחד עם השני. הרעיון הוא לא ליצור עומס בגלל שימוש ביותר מידי צבעים ויש לקחת זאת בחשבון.

החשיבות של קירות שצבועים בצורה נעימה ועדינה

מעבר לאפשרות של שילוב כריות מסוגים שונים בחדר הילדים, מובן שיש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. למשל, מה תעשו עם הקירות? האם באמת נראה לכם סביר להשאיר את הקירות בחדר הילדים שלכם בצבע לבן? והאם באמת האופציה היחידה היא להזמין אמן ציורי קיר שיוכל לצייר את הקירות דמויות מסרטים מצוירים? האמת היא, שאפשר לבחור גם באופציית ביניים. אם תצבעו את הקירות בחדר הילדים, או אפילו רק קיר אחד, בצבע נעים ולא רועש מידי, זה יוסיף לעיצוב החדר, והרבה. חסר לכם צבע ועניין? תוכלו להשיג אותו בעזרת תמונות מסוגים שונים שתתלו על הקירות. אסור לשכוח להכניס גם נגיעה אישית. למשל, כדאי לשלב בעיצוב הקירות גם משהו שקשור לשם על הילד או לתחום האהוב עליו. כל הפרטים האלה יהפכו את החדר הזה לאישי, מעוצב ובעיקר – לחדר שנעים לשהות בו.

 מקומות מסתור שילדים אוהבים

 עדיין חסר לכם משהו שיהפוך את החדר לעוד יותר שימושי ובעיקר מהנה עבור הילדים? אם תנסו להיזכר מה אתם אהבתם בתור ילדים, אתם תראו שמקומות מסתור, כולל אוהלים מסוגים שונים, זו תמיד הייתה הבחירה המועדפת עליכם. יש היום אוהלי טיפי מקסימים שאפשר לקנות לחדרי הילדים וגם בהם כדאי לשלב כריות מסוגים שונים – כריות בעיצוב בסיסי, מודפסות ועוד. נסו לדמיין את הילדים שלכם מזמינים הביתה חבר טוב ורובצים איתו על כריות צבעוניות ומעוצבות שאתם מניחים להם בתוך האוהל. אם תסכימו תוכלו אפילו להגיש להם את ארוחת הערב ישירות לאוהל, ואתם תראו שהילדים ייהנו מאוד מהבילוי הזה.

לסיכום, עיצוב חדרי ילדים בעידן המודרני זה לא עניין מורכב מידי אם יש לכם תוכנית ואם אתם יודעים איך תרצו שהחדר ייראה. בנוסף, היום אתם גם לא חייבים להשקיע הון עתק כדי לעצב את חדר הילדים שלכם בצורה כלשהי. יש לכם אפשרות לבחור אלמנטים שונים שהמחירים שלהם אינם גבוהים, כמו למשל, כריות מסוגים שונים. אתם תראו שהחדר ייראה נהדר, מה שאומר שהילדים ישמחו לשהות בו. הם יזמינו חברים לחדר ואתם תראו שהם מרגישים בו בנוח. השקיעו עוד היום בעיצוב חדר הילדים שלכם ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך.