משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

מרץ 21, 2023 4 דקות לקרוא

 אתם מוצאים את עצמכם אוהבים מאוד את הבית שלכם, אך מרגישים שמשהו חסר? אתם לא באמת נהנים להיכנס בכל יום מחדש הביתה, כי העיצוב לא מספיק יפה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם בהחלט צודקים. עיצוב זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי להתפשר עליהם, ובהחלט שווה להשקיע בהם. בנוסף, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, היום אפשר לעצב חללים שונים לא רק בעזרת ריהוט גדול ומאסיבי. למעשה, יש מגוון רחב של אלמנטים שיעזרו לכם בנושא העיצוב, ואחד מהם אלה הן כריות בעבודת יד. כריות לא משמשות אותנו רק לשינה נוחה יותר. בפועל, הן הרבה מעבר לכך. הם משמשות אותנו גם ליופי ולעיצוב, כך שברור מדוע כדאי להכיר את התחום הזה לעומק.

 למה כדאי לשלב כריות בעבודת יד בעיצוב חללים שונים בבית?

 אם אתם תוהים מדוע כדאי לשלב בעיצוב הבית כריות מסוגים שונים, כדאי שתדעו שזה לא במקרה. הן יכולות לשבור את העיצוב הכללי של המקום, להוסיף לו צבע, רוך ואפילו צורה. יש היום מגוון אדיר של כריות, כמו למשל: כריות בהדפסים שונים, כריות בגדלים שונים וגם כריות בשלל צורות וצבע. מדהים לראות שאתם גם יכולים להעביר מסרים שונים בעזרת כריות, במיוחד אם תבחרו באופציה של כריות לג'נד. אלה הן כריות בעבודת יד שמגיעות גם מגוון רחב של איורים, כמו למשל: איור שקשור לחג מסוים, לחיות אהובות, לדמות מוכרת ומפורסמת וכדומה. לכן בהחלט ניתן לומר שבעזרת כריות בעבודת יד אתם יכולים גם להעביר מסר ולגלות עוד משהו על האופי שלכם.

 מהם היתרונות של כריות נוי מסוגים שונים?

 זה לא משנה אם אתם רוצים לשלב בית כריות נוי ארוכות, מרובעות או שאתם רוצים כריות לג'נד. מה שבטוח זה שאתם צריכים להכיר את היתרונות של אופציה כזאת. אחד מהיתרונות הבולטים של שילוב כריות בעבודת יד בבית, זו הגמישות. כלומר, אתם יכולים לשחק איתן להזיז אותן בכל פעם למקום אחר. הן לא כבדות ובין שום בעיה לנסות ולהניח אותן בכל מקום אפשרי, עד שתמצאו את העיצוב שמוצא חן בעיניכם יותר. מעבר לכך, כמובן שכריות בעבודות יד, לעומת שלל האלמנטים האחרים שתוכלו לשלב בבית לטובת העיצוב, לא עולות הרבה. זה לא משנה אם אתם רוצים לשלב כריות מודפסות בחדר השינה או שתרצו כריות לג'נד לסלון. מה שבטוח זה שהמחיר יהיה נוח. זה גם מה שמאפשר לנו למעשה גם להחליף את הכריות לעיתים קרובות וליצור עיצוב מעניין בכל פעם מחדש.

 טיפים לעיצוב בשילוב כריות

 בין אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מעצבים חלל בעזרת כריות שונות ובין אם כבר עשיתם זאת בעבר, יש כמה דברים שכדאי לדעת. למשל, אם תבחרו לכם צבע שיהווה את העוגן, זה יעזור. חשוב להבין שמצד אחד אנחנו רוצים כמובן ליצור הרמוניה בין הצבעים השונים שיש בסלון, או בכל חדר אחר בבית, אך מצד שני, אנחנו רוצים להימנע משעמום. לכן חשוב מאוד לבחור את הצבע של הכריות, כי הוא חייב להשתלב נהדר עם כל מה שכבר נמצא בסלון, אך הוא גם צריך להיות בולט. יש צבעים שהשילוב ביניהם עלול אפילו לעצבן את העין, כך שברור מדוע חשוב מאוד להימנע משילובים כאלה. לעומת זאת, שילוב שיוצר הרמוניה זה משהו אחר לגמרי ולכן זו צריכה להיותה השאיפה שלכם. בנוסף, בבואנו לדבר על עיצוב בעזרת כריות בעבודת יד, כדאי לשחק גם בין פרופורציות וצורות. הרעיון הוא ליצור עיצוב שיהיה כמה שיותר מעניין ולכן חשוב להתייחס גם לפרופורציות בין האלמנטים השונים. מה גודל הספה שלכם ומה גודל הכריות שאתם רוצים להניח עליה? יש לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה ליציבת העיצוב המעניין והנעים ביותר.

 איזה כריות לג'נד יכולות להתאים לכם?

 כריות לג'נד הינן מאוד מיוחדות. כאשר תתחילו לבדוק את הדברים לעומק, אתם תראו שהן יכולות להגיע במגוון רחב של אפשרויות. תוכלו לבחור כריות בעבודת יד בגדלים שונים, ואחד מהדברים הייחודיים בהם, זו הצבעוניות. לכן, אם אתם מנסים לעצב היום חלל שמה שבאמת חסר בו זה צבע, ברור מדוע כריות לג'נד יכולות להוות פתרון נהדר. אתם יכולים להיות בטוחים שכל מי שיכנס לחלל שלכם לא יוכל להתעלם מהכריות הללו, כך שברור מדוע הן אפשרות טובה שיכולה להוסיף צבע ועניין מבחינת העיצוב. לרוב כריות כאלה יכולות להיות יותר או פחות רכות, וזה עוד נתון שחשוב לתת עליו את הדעת. הרעיון בשילוב של כריות נוי הוא לא שהן רק תהיינה כמה שיותר יפות, אלא שגם המגע שלהן יהיה נעים. לכן חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים אודות הכריות שאתם עומדים לקנות, כי כך תגדילו את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים.

 כמה כריות כדאי לשלב בכל חלל בבית?

 זו אומנם שאלה חשובה, אך אין עליה תשובה אחת נכונה. יש מגוון פרמטרים שיוכלו לעזות לכם להחליט כמה כריות אתם רוצים. ראשית, האם אתם בוחרים לקנות כריות נוי גדולות במיוחד? או שאתם מעדיפים כריות קצת יותר קטנות? חשוב לזכור שאומנם יש להשאיר מקום לכריות שאתם רוצים לשלב בחדרי הבית, אך מצד שני, הן לא יכולות לתפוס את כל השטח. אם, למשל, מדובר על מספר כריות שאתם רוצים לשלב על הספה שלכם בסלון, יש להבטיח שעדיין יישאר מקום לשבת על הספה. בנוסף, כמובן שהכריות צריכות לתפוס את העיין ולהיות מעניינות מבחינת העיצוב, אך רצוי להימנע מעומס יתר. כשאנחנו נכנסים לחללים שיש בהם יותר מידי צבעים או טקסטורות, אנחנו מעט הולכים לאיבוד. יש לקחת זאת בחשבון גם כאשר אתם חושבים על בחירת הכריות הנכונות לכל חדר בבית שלכם.

 איפה כדאי לקנות כריות בעבודת יד?

 ברור לכם כבר באיזה סוג של כריות אתם מעוניינים? רוצים לראות אפשרויות שונות, לקבל כמה שיותר רעיונות וכך להחליט במה אתם משקיעים? כך או כך, ברור שתרצו גם לדעת היכן כדאי יהיה לרכוש את הכריות החדשות שלכם. נקודת המוצא היא שתרצו בוודאי לקנות כריות כמה שיותר איכותיות, מקוריות ויפות. לכן שווה לבדוק כמה פרטים לא רק אודות הכריות עצמן, אלא גם אודות המקום שממנו חשבתם לרכוש אותן. רצוי מאוד לבדוק, כאשר אתם קונים כריות בעבודת יד, גם מה אומר היצרן לגבי הניקיון שלהן. מטבע הדברים, עם זמן הכריות עלולות גם להתלכלך מעט. לכן טבעי שתרצו לנקות אותן, ואם אתם לא רוצים לפגוע בהן, חשוב מאוד לבדוק שאתם קונים מוצר איכותי ושתדעו כיצד לנקות אותו. אין ספק שמדובר כאן על השקעה יחסית קטנה לעומת היתרונות של מוצרים כאלה. בנוסף, כדאי שתדעו שכריות נוי מסוגים שונים יכולות להתאים לא רק לחדרי הבית. למעשה, כריות כאלה יכולות להשתלב נהדר גם במשרד שלכם או באזור ההמתנה בקליניקה שאתם מנהלים. לכן שווה לבחור עוד היום כריות איכותיות ולרכוש אותן במחירים טובים ישירות אונליין. בחרו לכם כריות מקסימות עוד היום ותראו שלא תצטערו.