משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

מרץ 21, 2022 3 דקות לקרוא

צבעוניות הכריות

בחרו פלטת צבעים מגובשת אחת ואל תסטו ממנה. לבחירת צבע הכריות לחדר המגורים יש משמעות רבה ביצירת האווירה הנכונה, אם תיצמדו לאחידות מסוימת הכריות ישתלבו בחדר תוך הענקת מראה אחיד ולא מתאמץ, יותר מידי צבעים יכולים לגרום לחלל להרגיש מבולגן ולא רגוע.
טכניקה טובה היא להתחיל עם שלושה צבעים שביחד יספרו את הסיפור שאותו אתם בוחרים לספר, עדיף להשתמש בצבעים שנשלפו ממקורות שונים בחדר, כמו צבע הקיר, צבע המרצפות, טקסטיל כמו שטיח או ווילנות. כמה דוגמאות לשילובי צבעים שתמיד נראים נהדר ביחד: כחול כהה, ורוד ואדום עמוק. אדום עמוק ,כתום וירוק עמוק או סגול, חרדל וירוק מנטה. עם הפלטת הצבעים הנכונה תוכלו לייצר קסם באמצעות כריות נוי לבית

הדפסים על הכריות

כריות מעוצבות עם הדפסים הן ממש עולם שלם מלא בטוב. הנוסחא המנצחת היא לבחור בכרית אחת עם הדפס עמוס, כרית אחת הדפס משלים ורגוע וכרית נוספת חלקה, ללא הדפס. הכרית עם ההדפס העמוס תהיה על אחת הכריות הגדולות או הכרית הקדמית והמרכזית, וזאת מכיוון שההדפס הוא זה שייקבע את הטון העיצובי. לרוב זה נכון לעיצוב כל החדרים בבית ולא רק לסידור הכריות.

ניתן גם לערבב ולשלב בין דוגמאות שונות, כדאי להתחיל עם ההדפס המרכזי, בדרך כלל הוא יהיה הגדול ביותר שאמור להכיל את שלושת הצבעים שבחרתם. לאחר מכן, הדפסים המשניים יכולים להכיל רק אחד או שניים מהצבעים. הנה כמה רעיונות לערבוב הדפסים ודוגמאות שתוכלו לנסות: כרית אחת פרחונית ,אחת עם הדפס גיאומטרי וכרית נוספת בצבע אחד.

גם גודל ההדפסים על הכריותצריך להילקח בחשבון, יש לפועל לפי כלל השלושה, אתם לא רוצים שההדפסים שלכם יתחרו זה בזה ויצרו כאוס. במקום זאת, בחרו בדוגמאות בטונים שונים, כאלו המאפשרים להדפס אחד להיות הבולט יותר מבין כל ההדפסים על הכריות, אחריו הדפס עדין יותר ובסוף כרית עם דוגמא עדינה, צבע אחיד בטקסטורה מעניינת או כרית עם הדפס קליל של טון על טון.

שילוב צבעים והדפסים הוא חשוב אך גם למשחק בטקסטורות יש משמעות בטון העיצובי. שחקו עם שילובים וכריות במרקמים שונים; בד חלק עם בד רקום, בדי קטיפה, פשתן וצמר. תהיו יצירתיים עם המגע והתחושה.

איך לבחור בדים לכריות?

מעבר לפן העיצובי, כריות אמורות להיות נוחות ונעימות. אם הן עשויות מבדים מגרדים ולא נעימים זה פשוט מפספס את המטרה. היום כשיש כל כך הרבה שפע ומגוון אפשרויות, אין צורך להתפשר על נראות ובטח שלא על נוחות.

סידור הכריות על הספה

ככל שמתקדמים לכיוון מרכז הספה, הכריות אמורות להצטמצם. מבחינה ויזואלית, הכריות הגדולות ביותר צריכות להיות בפינות הרחוקות והכרית הקטנה יותר צריכה להיות במרכז בפנים. גם מבחינת נוחות, הכי הגיוני יהיה להוסיף את הכריות הגדולות בצדדי הספה, כדי שתוכלו להתיישב בנוחות מבלי שהכרית תתפוס את כל עומק המושב.

כריות נוי מוסיפות המון לעיצוב, הן נועדו להוסיף נוחות ופן דקורטיבי לרהיטים  בבית ועם זאת, אל תגזימו, לכולנו יצא להתיישב על ספה עמוסה בכריות עד שלא היה מקום על הספה בשבילנו. זה לא המצב שאתם רוצים ליצור כשבאים לשבת ולהתארח אצלכם.

למספרים אי-זוגיים יש נראות אסטטית יותר, שאתם מסדרים את הכריות על הספה קחו את זה בחשבון, כדי לייצר מראה מודרני ועדכני כמות כריות אי זוגית עובדת הכי טוב - חשבו על שלוש או חמש. ברוב האסתטיקה העיצובית, מספרים אי-זוגיים תמיד נראים אומנותיים יותר, וזכרו שמספר קטן יותר של כריות גדולות יותר נראה רענן יותר מאשר ערבוביה של כריות קטנות יותר. מספרים זוגיים נראים מסורתיים: למראה מאוזן הכולל סימטריה, במיוחד על המיטה או הספה שלכם, מספר זוגי של כריות דומות, כמו שתיים או ארבע, נראה נקי ומסודר.

לסיכום, אל תפחדו לשחק עם הכללים, אם נראה לכם שמה שהכי יתאים לחלל שלכם זה ארבעה צבעים, מרקמים גסים וכריות גדולות בלבד אז לכו על זה! הכי חשוב שאתם תאהבו ותתפנקו.