משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

ספטמבר 21, 2022 2 דקות לקרוא

סגנון העיצוב המודרני, שסוחף את כולנו מכל עבר, הוא סגנון מינימליסטי למדי שמבוסס על קווים נקיים למדי. למעשה, במרבית הפרויקטים של עיצוב פנים, סגנון העיצוב המודרני מיושם בדרך כלל בשילוב עם סגנון נוסף, במיוחד הכפרי, וזאת לאור הצורך להכניס קצת עניין, קצת צבע וקצת חיוניות אל תוך המרחב המודרני המינימליסטי. בכל מה שקשור להכנסת חיוניות ואווירה לפינות ישיבה מודרניות כריות בוהו שיק יכולות לשחק תפקיד חשוב, בדיוק כפי שהן משחקות תפקיד חשוב גם בסגנונות עיצוב אחרים כמו וינטג', כפרי ומסורתי.

מה זה בעצם כרית בוהו?

ובכן, בוהו שיק הוא סגנון עיצוב המבוסס על רוח העיצוב של שנות השבעים של המאה הקודמת, והולך יד ביד עם סגנון הוינטג'. מדובר בסגנון עיצוב שמבוסס על ערכים של טבע, רכות, בהירות ועבודת יד, עושה שימוש רב בכותנה ובחומרים טבעיים אחרים ומשלב אלמנטים עיצוביים מגוונים ומורכבים על בסיס תוספות מוחשיות של חומר גלם ופחות על בסיס של הדפסים. כך למשל, חרוזים, שילובי בד תחרה, תוספות של חוטים חופשיים, משחק בתצורת רקמה ואריגה ליצירת דוגמא עיצובית מובחנת וכן הלאה. כל זאת, בניגוד למשל לכריות נוי בעיצוב מודרני שמבוססות בדרך כלל על עיצוב חלק לחלוטין ונקי לחלוטין בגוון אחד או עם הדפס של דוגמא גרפית.

איפה אפשר להשיג כריות בוהו שיק?

כריות נוי מוצעות בכל חנות כלי בית ויחד עם זאת, במיוחד בקטגוריה של כריות בוהו שיק, אבל לא רק, כדאי מאוד להגיע לחנות שמתמחה ספציפית בחפצי נוי לבית ושגם מכירה היטב ומציעה מגוון רחב של סגנון הבוהו שיק. עקרונות העיצוב של הבוהו שיק, מביאים איתם מרחב עצום ליצירת מגוון רחב של עיצובים ואפשרויות ובכדי להבטיח שאתם בוחרים לעצמכם את העיצוב המתאים לכם ביותר, גם בהיבטי מידה, גם בהיבטי תצורה וגם בהיבטי אלמנטים עיצוביים, כדאי להגיע למקום שיודע להגיש לכם את הבוהו שיק במלוא הדרו ועם יכולת של ייעוץ עיצובי ומקצועי ראוי.

אחת החנויות שאתם לא רוצים לוותר עליה בשום פנים ואופן בתהליך חיפוש של כריות בוהו שיק היא החנות BADIM TLV, שמציעה מגוון רחב של פריטי עיצוב לפינות ישיבה ולבית בכלל, ובכלל זה מציעה גם אוסף ייחודי ויוצא דופן של עיצובי כריות בוהו שיק. באתר החנות תוכלו כבר עכשיו להתרשם משלל העיצובים והאפשרויות שעומדות לרשותכם.