משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

ינואר 18, 2023 4 דקות לקרוא

 

לאחרונה שמתם לב שאתם לא מרוצים מספיק מעיצוב הבית שלכם? אומנם בחרתם לא מעט אלמנטים שמטרתם ליצור אווירה חמימה, אך משהו עדיין חסר? מובן שאפשר להבין לליבכם. עיצוב בית בסגנון חם ומזמין זו לא משימה כל כך פשוטה. מצד שני, אם תעיינו במאמר שהכנו כאן עבורכם, תוכלו לקבל טיפים חשובים שיעזרו לכם במשימה.

כל היתרונות בשילוב שטיח כותנה בבית

אם ננסה להבין איזה אלמנטים יוכלו לתרום לעיצוב הבית ולתחושת החמימות בו, אנחנו נראה ששטיחים זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. שטיחים, בין אם הם עגולים, מרובעים או בכל צורה אחרת, מוסיפים חום.  כל חדר שניכנס אליו, בין אם זה הסלון ובין אם זה חדר השינה, ייראה לנו יותר חמים ומזמין. בנוסף, בחדרים שיש בהם שטיחים יש גם עניין רב יותר. זה נכון במיוחד אם תבחרו שטיח כותנה בעיצובים מיוחדים.

למה דווקא שטיחים עגולים?

סביר להניח שכל אדם שירצה לקנות שטיח, יחשוב תחילה על האופציה השגרתית. כלומר, רוב האנשים יבחרו שטיחים מרובעים או מלבניים. לעומת זאת, במקרה של שטיחים עגולים, אנחנו יכולים ליצור תחושה ואווירה אחרת. שטיחים עגולים תורמים גם מבחינת העניין והם יכולים ליצור תחושה חמימה ו"אוספת" יותר לעומת שטיחים בצורות אחרות. בנוסף, שטיחים עגולים אפשר גם לתלות על הקיר בתור עוד אלמנט של עיצוב. לכן, אם המטרה שלכם היא להשקיע בעיצוב החלל כולו, רצוי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת.

מגדירים אזורים בחלל החדר בעזרתשטיחי שאגי

מעבר לכך שבעזרת שטיחים מסוגים שונים תוכלו ליצור אווירה של חמימות, תוכלו גם לתחום את החלל ולהגדיר אותו. למשל, אם הסלון שלכם מאוד גדול, עלול להיות שהפריטים השונים הולכים בו לאיבוד. לכן, אם תשלבו בחדר שטיחי שאגי, תוכלו להגדיר אזורים שונים בסלון. זה יכול להיות אזור של פינת ישיבה לצד אזור של פינת אוכל או מבואה. בנוסף, כמובן שגם במקרה של שטיחי שאגי תוכלו לבחור בדיוק את הצבע ואת הדוגמא הנכונים לכם. בצורה כזאת הסלון לא רק יהיה מחולק בצורה טובה לחלקים שונים, אלא הוא גם יהיה צבעוני ויפה במיוחד.

איך יוצרים מגוון בחדר בעזרת שטיח כותנה?

שטיח כותנה זו הבחירה הנכונה מבחינתכם? אם כך, כדאי שתדעו: אתם לא חייבים לקנות רק שטיח אחד. למעשה, כדי ליצור את אותה אווירה חמימה, מעניינת ומזמינה שעליה אתם חולמים, תוכלו לשלב מספר שטיחי כותנה. מה שכן, במידה ואתם חושבים לשלב יותר משטיח אחד בחלל, רצוי לבחור אותם בצורות שונות. אם, למשל, שני השטיחים יהיו מרובעים, עלול להיות שהם יצרו תחושה שהם חותכים זה את זה. לעומת זאת, אם לכל צריך תהיה צורה וגודל משלו, כל אחד מהם יתרום משהו אחר לאווירה הכללית של המקום. שטיח כותנה הם גם שטיחים שקל יחסית לנקות. לכן, אפילו אם יש לכם ילדים קטנים בבית או חיות מחמד, אתם תראו שלא תהיה לכם בעיה לנקות את השטיחים האלה בעת הצורך.

החשיבות של בחירת הצבע הנכון לשטיח

כדי ליצור תחושה חמימה ומזמינה בעזרת שטיחים, חשוב מאוד לשים לב לצבע. במידה והחלל עדיין לא מעוצב עם רהיטים שונים, השטיח יכול להוות את הבסיס של הצבע. כלומר, תוכלו לבחור שטיח בכל צבע שאתם רוצים, ובהתאם לצבע שלו תהיה לכם אפשרות לבחור את הרהיטים השונים. לעומת זאת, אם אתם מחפשים שטיח לחלל שיש בו כבר רהיטים, הרי שצבע השטיח צריך להתאים לצבע הכללי של החדר. חשוב מאוד לשים לב לכך שאתם באמת יוצרים הרמוניה, כי שילוב של יותר מידי צבעים עלול ליצור את התוצאה ההפוכה. זה נכון גם מבחינת הגודל של השטיח ואפילו הבדים השונים שמהם הוא יכול להיות עשוי.

יצירת אווירה חמימה בעזרת כרבולות

אם נצא מנקודת הנחה שהבית הוא המקום שבו אנחנו רוצים להרגיש נינוחים ורגועים, ברור מדוע שילוב של כירבוליות זה לא משהו שאפשר לוותר עליו. למעשה, כירבולית יכולה ליצור בדיוק את התחושה שאתם רוצים, גם אצלכם וגם אצל האורחים שלכם. אפילו אם תניחו כירבולית על משענת אחד מהכיסאות בסלון, אתם תראו איך פניהם של האורחים שלכם, כבר מהרגע הראשון, ייראו רגועים יותר. כירבולית יוצרת אצלנו את התחושה של נינוחות, עיטוף ורוצה. זה מסייע לנו להשאיר את הדאגות ואת צרות חיי היומיום בעבודה, הרחק מהבית.

הדרך הכי אלגנטית שיש להציג את הכירבוליות שלכם

אומנם יצא לכם בעבר לקנות מספר כירבוליות אך בפועל הן רק העלו אבק? לא באמת ידעתם איפה למקם אותן כך שהן תוכלנה לקבל תשומת לב? אם כך, כדאי שתדעו: סולם קטן, אפילו עם חמישה שלבים בלבד, שעשוי מעץ ומונח בסלון זה הפתרון. תוכלו לקנות סולם כזה, להעמיד אותו במקום כלשהו בסלון ועליו פשוט להניח את הכירבוליות שיש לכם. מדהים לראות כיצד, מצד אחד, ניתן יהיה לשים לב לכירבוליות בצורה כזאת, ומצד שני, הן לא תתפוסנה יותר מידי מקום. בעזרת סולם כזה הכירבוליות יהיו חלק בלתי נפרד מהסלון ויוכלו לתרום את תרומתן לאווירה שאתם כל כך רוצים ליצור בבית.

באיזה צבע כדאי לקנות את הכירבוליות החדשות?

שאלת הצבע, ממש כפי שהיא חשובה בנושא של רכישת שטיחים, הינה בעלת חשיבות גם בעת בחירת הכירבוליות שלכם. איזה צבע באמת יכול להעביר את המסר של חמימות? איזה צבע יכול להיות מזמין יותר מאחרים? צבעים חמים הם בדרך כלל הבחירה הנכונה. מה שכן, חשוב לקחת בחשבון, גם במקרה הזה, את השילוב בין צבעי הכירבוליות ובין הצבעים הקיימים בחלל. הרעיון, גם במקרה הזה, הוא לבחור צבעים שזורמים, משתלבים ויוצרים את ההרמוניה הרצויה. חשוב מאוד ליצור תחושה של השלמה בין הצבעים ובין ההדפסים השונים. לכן, אם יש אזור מסוים בסלון שלכם שבו הצבעים מאוד עזים, רצוי יהיה לבחור כירבולית עם הדפסים עדינים ולהניח אותה שם. כך תוכלו להימנע ממצב שבו ההדפסים של הכירבולית משתלטים או מתנגשים בשאר האלמנטים שיש במקום.

החשיבות של רכישת שטיחים וכירבוליות מאיכות טובה

בין אם המטרה שלכם היא ליצור חלל עם אווירה חמימה ובין אם אתם מעדיפים ליצור אווירה אחרת, איכות החומרים חשובה. זה נכון גם כאשר אתם מחפשים כירבוליות וגם אם החלטתם לקנות שטיחים עגולים. לכן חשוב מאוד לבדוק ממה עשויים המוצרים האלה. האם אתם רוצים לקנות שטיח עגול שעשוי מכותנה איכותית? ועד כמה הכירבולית שלכם צריכים להיות איכותית ועמידה? סביר להניח שתרצו גם לכבס את הכירבולית מידי פעם. לכן, אם אפשר לרכוש מראש מוצרים איכותיים שלא ייהרסו במכונת הכביסה, מה טוב. אתם תראו שאם תשקיעו מחשבה ברכישת הפרטים האלה לבית, מהר מאוד תוכלו ליצור את האווירה שעליה אתם חולמים. לא כדאי לדחות זאת למחר, כי אחרי הכול, מדובר על הבית שלכם. מגיע לכם להיכנס אחרי יום עבודה ארוך הבית ולאהוב את מה שאתם רואים. כך תוכלו להכניס את כל החום הזה לחיי היומיום שלכם וזה יפיע אפילו על מצב הרוח שלכם.