משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח - לאור המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים באספקות המשלוחים ♡ ביחד ננצח!

דצמבר 19, 2022 4 דקות לקרוא

 

לפריטי אקססוריז יש תפקיד חשוב בעיצוב של הבית. בחירה נכונה של אקססוריז יכולה לספק לנו את המראה הסופי של הבית, ואלו למעשה הפריטים הקטנים שעושים את המראה של החלל. ישנם מספר אלמנטים חשובים שמאפשרים לנו לייצר את המראה אותו אנחנו מחפשים, החל מעיצוב של קירות הבית באמצעות אלמנטים שונים, בחירה נכונה של אביזרים לעיצוב שולחנות, שימוש בנרות, פמוטים, מראות ואפילו ידיות מיוחדות על מנת להעניק לבית שלנו את הטון הסופי שמדבר את הפנים שלנו החוצה. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות לעיצוב באמצעות אקססוריז לבית.

אקססוריז לשולחן אוכל

שולחן האוכל הוא אחד האלמנטים הבולטים ביותר בכל בית, ולהשאיר שולחן נקי וריק מחפצים לא יעשה איתו חסד. אז איך ניתן לייחד ולעצב את שולחן האוכל שלכם? שימוש באביזרים מיוחדים, כמו קערות קרמיקה או עץ, תוספת של עציצים, כדים או פרחים, שילוב של נרות ופמוטים – כל אלו הופכים את שולחן האוכל לקנבאס על גביו תוכלו לייצר את יצירת האמנות האישית והפרטית שלכם. הסוד ליצירת שולחן אוכל, או כל שולחן למעשה בחלל הבית, למעניין, הוא משחק בין טון ומרקם. תמיד עצבו את השולחן בצבעים שמשלימים את צבעי הריהוט על מנת לייצר משחק עיצובי מיוחד – יצירה של ניגודיות תמיד תהייה נועזת יותר ומעניינת הרבה יותר לעין. אל תפחדו לשלב בין כחול עמוק לבין זהב, העדיפו ירוק על פני רקע ורוד על מנת להעניק את התעוזה ואת המראה המיוחד באמצעות שימוש בפריטים קטנים שיוצרים יחדיו את המראה השלם.

פמוטים ונרות

אם אתם אוהבים פמוטים ונרות, אל תחביאו אותם בארון, אלא תשתמשו בהם. ואם יש משהו שמגיע נהדר כשהוא בקבוצה – הרי שאלה בדיוק הפמוטים והנרות שתמיד נראים טוב יותר כשהם ביחד ולא בבודדים. צרו משחקים של גובה ועומק באמצעות הצבת הפמוטים בקבוצה, אלא לצד אלה, הניחו אותם על גבי צלוחיות או קערות מעוצבות ומיוחדות או אפילו על גבי ספרים על מנת לייצר משחק עם החלל ולספק עומק. כאשר בוחרים בנרות או בפמוטים כדי לתת את הדעת גם לגבי הצבעים של הנרות ולעבוד עם אותה פלטת צבעים על מנת שלא להעמיס על העין ולא לייצר ערבוביה שאינה משלימה.

ידיות

אם יש תוספת קטנה לחלל שיכולה לעשות שינוי גדול הוא הידיות. החלפה של ידיות בריהוט פשוט וזול בידיות מיוחדות ומעוצבות מקרמיקה, זכוכית, אבן או ברזל, יכולה לעשות שינוי משמעותי. את הידיות תוכלו להחליף באופן קל ולייצר מראה מיוחד לכל שידה או ארון, בחדר המגורים, חדר השינה, באמבטיה ואפילו במטבח. החלפת ידיות ישנות בחדשות הינה פעולה קלה מאוד שמאפשרת לנו לחדש את החלל בצורה מהירה ובהוצאה כספית זטולה ביחס להחלפת הרהיט.

מראות

בעוד מראות הן פריט עיצוב חיוני בכל בית, הרי שחלקן לא נועדו רק על מנת שנוכל להתבונן בעצמנו לפני שאנחנו יוצאים מהבית, אלא בכדי לייצר אווירה. בין אם תבחרו במראת רצפה או מראה לתלייה על גבי הקיר, תוכלו באופן מיוחד להעניק מראה שונה לחלל. אתם יכולים לתלות מראות על מנת להעניק לחלל מראה גדול יותר והיא יכולה להיות תחליף נהדר ליצירת אמנות. ניתן למצוא מראות במגוון רחב של גדלים וצורות ולהתאים אותן לחלל, לצד תמונות אחרות, על קיר עם טפט, עגולות, מרובעות, מלבניות או אובליות, כאשר המסגרת של המראה משחק תפקיד חשוב בתצורה הסופית.

קחו בחשבון שמראות יכולות גם להאיר את החלל, והן פתרון מעולה לחללים קטנים וחשוכים. אם תציבו את המראה אל מול החלון תכפילו את כמות האור שבחדר והוא יראה לכם פתוח וגדול יותר. מצד שני, הקפידו שלא להציב מראה אל מול הטלוויזיה על מנת שלא תפריע לכם בעת הצפייה.

עיצוב קירות

אין ספק שהקירות של הבית לא יכולים להישאר ללא מגע וללא מחשבה. כאשר מדובר בעיצוב של קירות אנחנו לא מתכוונים רק לצבע של הקיר, אלא למראה הסופי שלו על ידי שימוש באלמנטים אמנותיים משלימים שמייצרים שפה מיוחדת בבית שלכם. הוספת של תמונות על גבי הקיר, יצירות אמנות, פוסטרים, צלחות דקורטיביות, פסלי קיר – כל אלו מספקים נופח ונותנים מראה מיוחד ושונה בחלל הבית. אחד החוקים החשובים בעיצוב פנים הוא לא להתעלם מהקירות – הם יכולים להיות מצע נהדר למדפים וספרים, אך גם לעציצים ולאמנות. אתם יכולים לייצר קיר של גלריה ולתלות עליו מגוון רחב של אמנות, צילומים ואפילו שטיחי קיר מיוחדים בצורות שונות ובגדלים משתנים.

תוספת של ציורי קיר גדולים, שילוב של מדפים בגדלים מיוחדים או ווי תלייה מעוצבים, צלחות מקרמיקה או חרסינה, פמוטים שנועדו לתלייה על גבי הקיר וכמובן צמחים ומראות – כל אלו הופכים את הקירות למיוחדים יותר ומספקים לבית שלכם עניין שמושך את העין.

טקסטיל משלים

אם יש אקססוריז אחד ומיוחד שאתם בהחלט לא יכולים לוותר עליו כאשר מדובר בעיצוב של הבית הוא שימוש בטקסטיל משלים, כמו כריות נוי, כריות מושב ושמיכות וכרבוליות. אלו מאפשרים לנו להכניס צבע, מגע, טקסטורה ועניין לחלל המגורים שלנו, כמו גם לחלל השינה. הטקסטיל המשלים הופך את הבית שלכם ליצירת אמנות של ממש, מתוך מחשבה על כל פינה ומתוך רצון לייצר חמימות עוטפת, רכה ומזמינה. בין אם כריות על גבי הספה או הכורסא, כריות ישיבה על כסאות שולחן האוכל או במרפסת, שמיכה עוטפת בחדר השינה למרגלות המיטה – כל אלו מספקים לכם את היכולת להוסיף צבע ועניין בצורה קלה, מהירה ובמעט מאוד כסף.

חומרים מיוחדים

אקססוריז לבית נותן לנו את ההזדמנות להכניס ולעשות שימוש בעוד סוגים של חומרים, כמו מתכות, פליז, זכוכית, עץ, קש או במבוק. באופן זה אנחנו יכולים להגדיל את מנעד הצבעים והחומרים ולייצר עניין רב גוני בכל מקום ובכל חדר. שילוב של חומרים טבעיים בחלל הבית יעניק לנו את אותה חמימות נעימה שאנחנו מחפשים ותאפשר לנו להתחבר אל הטבעי. כמובן שאין צורך להעמיס על החלל, אך שילוב של מספר חומרים מיוחדים תמיד ייצר לנו עניין רב יותר ויעניק עומק ורובד נוסף.

השימוש באקססוריז לעיצוב של הבית הינו אחד הכלים הקלים והזולים ביותר לספק לחלל שלכם מראה מעניין ומיוחד. תנו את המגע האישי והסופי לכל פינה בבית, אל תתעלמו משולחנות אוכל או שולחנות קפה וכמובן גם לא מהקירות שלכם. אתם כמובן לא חייבים לרכוש רק אביזרים חדשים, אלא לשלב בין מה שיש לכם כבר לבין אלמנטים נוספים שנותנים את המראה הסופי והמיוחד. האקססוריז מאפשרים לכם לחדש בכל פעם, לשנות את המיקום ולהעביר מחדר אל חדר על מנת להתרגש ולייצר עניין מיוחד מבלי להיכנס להוצאה כלכלית גבוהה. שימוש מושכל באקססוריז יאפשר לכם לעצב את הבית באופן מיוחד, חד פעמי וכזה שמדבר אתכם ואת האישיות שלכם. נכון, מדובר במשימה שמצריכה חשיבה עמוקה הרבה יותר מבחירה של פריט ריהוט אחד, אך השילוב של האקססוריז יעניק לכם בית מיוחד, שהוא רק שלכם ומייחד אתכם ואת הסגנון המיוחד שלכם.